La medic la miezul noptii

Astazi aruncam un ochi peste cautarile google care ajung la noi pe blog si cum printre ele sunt destul de multe cautari legate de medici, clinici, tratamente, simptome samd, ma gandeam ca ar fi cazul sa incep sa scriu despre medicii/clinicile/cabinele cu care intram in contact. Poate vor fi cuiva folositoare.

Nu ma gandeam insa ca voi ajunge sa scriu atat de curand  despre asa ceva…

Astazi S. a venit acasa cu o falca-n cer; la propriu. Si cu niste dureri groaznice. L-am indopat repede cu doua pastile de Ketorol, sperand ca durerea va ceda. Pentru o vreme asa a si fost. A reusit chiar sa si atipeasca pret de un ceas…. Dar durerea cea rea ne-a invins. A castigat prima runda. Si asta pentru ca nu aveam de gand sa il predau pe S atat de repede in fata ei. Pe la 22:00 mi-am luat laptopul in brate si am inceput sa gugalesc cautand cabinete stomatologice non-stop. Alternativa era facultatea de stomatologie, unde din cate stiu exista serviciu de urgenta, insa acesta optiune nu imi prea suradea.

La prima cautare mi-au atras atentia doua site-uri: Dental Med si Stephanie’s Dental Clinic. Cum nu stiam nimic despre nici una dintre acestea am inceput sa compar tarifele. La capitolul acesta a castigat detasat  Stephanie’s Dental Clinic, unde tariful pentru tratamentul de urgenta este de 50 de RON spre deosebire de  Dental Med, unde tariful pentru urgente este de 300 RON. Decizia fiind luata, am pus mana pe telefon si am sunat la clinica, si in urma discutiei avute cu medicul de serviciu, am convenit ca in maxim o ora sa ne prezentam la clinica. In tot acest timp, S, greu incercat de durere, incerca sa ma convinga ca nu este cazul sa mergem la medic in toiul noptii si ca o va face el maine dimineata. Saracul de el tot incerca sa ma tina in casa, gandindu-se la mine si la bebelina. Dar n-a avut cu cine discuta, drept pentru care in cca 30 de minute eram in masina indreptandu-ne spre clinica.

In baza hartii de pe site-ul clinicii am nimerit rapid locatia si nu am bantuit absolut deloc pe strazi. Clinica m-a impresionat in mod placut iar medicul (dr. Marius Ilin) si mai placut! Curatenie multa, aparatura moderna, ustensile sterilizate si un medic extraordinar!  Singurul cusur pe care l-am putut gasi este lipsa unei asistente, dar pacientul nu a resimtit acest minus absolut deloc. Banuiesc ca ii era un pic mai dificil medicului.

Dupa ce l-a consultat pe S. dl doctor a dat verdictul: maseaua vinovata trebuie extrasa! In jumatate de ora paraseam cabinetul; S cu o masea in minus, iar bugetul nostru vaduvit de numai 80 RON.  Pret  meritat cu prisosinta de prestatia super profi de care a beneficiat S.

Acum suntem acasa, si am langa mine un viitor tatic inca anesteziat care asteapta cu nerabdare sa expire termenul pentru a isi scoate pansamentul si a putea bea apa 🙂 si care prezinta la apel o fata mult mai luminoasa si neschimonosita de durere, iar eu sunt o viitoare mamica mult mai linistita pentru ca sotul ei nu mai sufera!

Astfel, cu ajutorul doctorului Marius Ilin, am castigat definitiv batalia contra durerii. 😀

Stephanie’s Dental Clinic este un loc pe care il recomandam cu incredere! Noi sigur vom mai apela la serviciile lor atunci cand vom mai avea nevoie!

Despre g.cojocaru

Sotie, mama si iubita - o femeie implinita! :)
Acest articol a fost publicat în Servicii medicale - opinii și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la La medic la miezul noptii

  1. claraturcu zice:

    bine ca a scapat sotiorul de durere! 80 de lei nu a fost deloc scump. atata a costat-o pe mama o extractie de masea fara tarif de urgenta.

  2. Pingback: In asteptarea Mariei « Blogul Cojocarilor

  3. dragomir zice:

    Intrdevar, medicul e super. Si eu am ajuns la el in miez de noapte.

Lasă un comentariu