Marie si tu, Marine, la multi ani!!

Carla, Sofia, Maria, Catinca si strabunica ei, Clara, Ana Maria,  Cristina si bunica ei , Melania (care am inteles ca e un pui de Marioara) , Zu, Marius, si nu in ultimul rand cele doua nase ale Mariei…. cam astia sunt toti sarbatoritii care ne vin in minte acum.

Daca am uitat pe cineva, sa ne  fie cu iertare.

Uram tuturor ce astazi isi sarbatoresc ziua numelui un sincer si  calduros „La multi ani”!

Cu drag,

Cojocarii.

Despre g.cojocaru

Sotie, mama si iubita - o femeie implinita! :)
Acest articol a fost publicat în d'ale cojocarilor și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

34 de răspunsuri la Marie si tu, Marine, la multi ani!!

  1. Pingback: Marie si tu, Marine, la multi ani!! - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Carlitos zice:

    Multumim asemenea, multa sanatate si impliniri si Mariutei, va pupam cu mult drag!

  3. Mamiţuni zice:

    La multi ani Mariei!

  4. bebe zice:

    La mulţi ani şi Măriuţei voastre!!! Să fie sănătoasă şi să crească mare mare şi cuminte!

  5. oana zice:

    la multi ani, Maria!!:)

  6. maria coman zice:

    multumesc. si la multi ani mariei

  7. Ada zice:

    LA MULTI ANI MARIE VOASTRE sa fie sanatoasa!!!

  8. Lumy,Iuly&Rares zice:

    La multi ani micuta Mariuta! Sa fii sanatoasa, sa cresti mare, mare,…si frumoasa si tot ce da dumnezeu mai bun unui suflet sa-ti dea si tie la fel.

  9. Am incurcat posturile :(!!!!Offff…

  10. Mirela zice:

    La multi ani,Mariuta!Multumim de urari,e si ziua Antoniei azi,e si ea Mariuta!va pupam!

  11. Raluca zice:

    La multi ani! O zi minunata!

  12. Adina zice:

    E tarziu dar nu prea tarziu : La multi ani si de la noi si multumim pentru urari.Desi inca nu-mi dau seama de unde stii ca a fost si ziua lu’ buni………tontolina ma cheama,poate ca am scris pe undeva,da’ m-ai surprins tare(intr-un mod placut)dimineata pe facebuc 😀

    • cojocarii zice:

      niciodata nu e prea tarziu! 😉 .. si oricum, am primit urarea pe facebook. 🙂
      Cat despre bunica minunii… doar nu eram Mafalda. Tu mi-ai scris intr-un comment ca este si ziua ei, atunci cand ne-am firitisit de Sf Marie Mare. 😛

      Pupam.

      • Adina Andrei zice:

        Pffffffff,vai de creierii mei facuti terci 🙂 Acum inteleg de unde stiai.Eu nu imi aduc aminte oricum,dar nu conteaza,fericiti fie neuronii mei pe alte plaiuri decat cele natale 😀

  13. magda zice:

    hehehe…… noi ieri ne-am petrecut zdravan, fiind cinci marii sub acelasi acoperis. tocmai de aceea am zarit abia azi urariloe voastre.
    multumim si le returnam inzecit!
    sa fii sanatoasa mariuca, ca de fericirea ta se ocupa mami, tati, buni, starbunica, matusica si altii!

  14. alexdana zice:

    Doamne, vaz ca petrecerea e in toi! Hai la multi ani Marioarelor, Mariilor, Marienilor…si tuturor! Pupici la toti!

  15. La multi ani! … imi cer scuze pentru mica intarziere 😦

  16. Zu zice:

    Tulai, cand m-ati prins ca sunt Maria, ca nu am ascuns dar nici nu am mai zis de mult…??? Multumesc mult, La Multi Ani mandrei!!! (stiu, cu intarziere, ca la noi sarbatorita e nedormita de mult).

  17. Ana Maria zice:

    Saru-mana cu intarziere…..si voua toate urarile de bine! 🙂

Lasă un răspuns

