Camilia – remediul salvator in cazul eruptiilor dentare?!!

Asa se pare. 🙂

O doza, 10 minute si copilul doarme fericit.  🙂 Iar mie imi rasuna-n minte Anotimpurile. 😛 Atata liniste este la noi!

Ce este Camilia? Este un remediu homeopat, produs de Boiron, care ajuta la tratarea pe cale naturala a eruptiilor denare, durerilor de gingii, iritabilitate si lipsa somnului.

Contine: Belladonna 5 ch, Chamomillia 9 ch (impotriva durerilor cauzate de eruptia dentara si a iritabilitatii), Ferrum phosphoricum 5Ch si apa purificata (sterila).

Ingredientele la care nu am scris in ce ajuta, sunt pentru reglarea tranzitului stomacal si pentru gingiile dureroase, dar nu stiu exact care pentru ce este… 😛

Din pacate, nu se comercializeaza in Romania, si trebuie comandat pe internet (asta daca nu aveti prieteni sau cunostinte sa vi-l aduca).

Multumesc Dani, Adela, si  Bogdan precum si tuturor celorlalti care ne-ati indreptat atentia spre acest remediu. 🙂 Iar celor care trec prin etapa dintisorilor le recomand sa-l incerce!!

Later edit: uite ca s-a dus aproape o ora si jumatate si copilul doarme linistit. 🙂

Despre g.cojocaru

Sotie, mama si iubita - o femeie implinita! :)
Acest articol a fost publicat în Maria, Sanatate și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Camilia – remediul salvator in cazul eruptiilor dentare?!!

  1. Bravoooooooooo!!!!!!!!!!!!Ma bucur ca merge si la voi !Din suflet ma bucur ca ati scapat ;).Mami ….si tu de ce n ai bagat un somnic mic , aaaa?Bravo , Gabi , bravo !Pupam

    • cojocarii zice:

      somnic inca nu… diseara, poate … cand apare tati…. ca bunica e din ce in ce mai chinuita de dureile de mana. Ieri a scapat un bibi din mana si s-a spart…. mi-e teama sa o las cu Maria, chiar daca ea, saraca vrea….
      multumiri multe si pupici si mai multi.

  2. 🙂 N-aş vrea să-ţi spun: „Vezi, ţi-am zis noi!”. Dar tot o zic. 😛
    Lăsând gluma la o parte, ne bucurăm cu voi şi pentru voi. Tot înainte!

  3. alexdana zice:

    Bravooo! Tocmai ce te rugam sa zici cum e cu camila. Deci chiar e bun. Bine ca poti sa te linistesti si tu cateva ore acum.

  4. Mirela zice:

    Bravoooooooo!Ce ma bucur!Si mi-ai dat o idee grozava.oricum nu avem decat 4 dinti ,ma gandesc cu groaza la maselute si canini!Eu ma gandeam ca zici de chamomilla,vad ca asta mai are si altele in el.O sa o rog pe prietena mea din Fr sa o caute.Pupam si mami,odihneste-te!

  5. Carlitos zice:

    Ah… Boiron…. 😀

    Si pe noi ne-a salvat de la cumplitele colici un produs Boiron: Cocyntal. A fost mai bun ca absolut orice produs din farmaciile romanesti (Si am avut timp sa le testez cam pe toate)… Nici acesta nu se comercializeaza in Romania, mie mi l-a adus o prietena tocmai din Canada… Dar uite ca n-am stiut si de Camila, ca s-o rog sa-mia duca… SI tocmai a fost in ROmania, pana vara viitoare nu mai vine… 😦

    De fapt, stii cate produse faine au de copii?! Uite aici … http://boiron.ca/en/products/children/

    • cojocarii zice:

      comanda-l Carlitule cat mai poti!! 🙂 …. ca nu iti doresc sa te ia prin surprindere din 2 parti o astfel de etapa. 🙂
      … acum ceva timp zicea Oana (iliadorus.blogspot.com) ca exista cumva o lege a compensatiei, ei nu au avut colici, dar au avut probleme cu dintisorii, din belsug…. Conform acestei teorii, noi trebuia sa fim feriti de problemele dintilor pentru ca am avut colici… dar nah, ca nici legea asta a compensatiei nu este dreapta! 😛

  6. Pingback: Camilia – remediul salvator in cazul eruptiilor dentare?!! - Ziarul toateBlogurile.ro

  7. Raluca zice:

    Lasa ca se mai aduna sa se compenseze mai tarziu si atunci va fi si mai bine! Si Alex al meu sigur va avea o viata fericita :)).

    Am intrat fara sa salut. Am vrut de fapt sa iti multumesc mult ca ai intrat pe la mine cu o vorba buna! >:D<

    Si la noi Camilia e de baza! E minunata fata de orice altceva ce am incercat. Chiar si cu Camilia a avut o noapte foarte dureroasa, dar in rest e ceva minunat! Va doresc sa nu mai aveti probleme si dureri! Somn usor!

  8. m1ha1 zice:

    bună, aş dori să comand şi eu acest produs.
    îmi poţi recomanda un magazin online ?
    mulţumesc.

  9. m1ha1 zice:

    nu m-am abonat la comentarii 😀

  10. VirtualKid zice:

    noi am depasit de foarte multa vreme aceasta „incercare”.
    am avut alte remedii…..

  11. Concursuri Online zice:

    Belladonna – nu-mi suna bine, suna ca un… drog sau mai stiu eu ce sedativ…

  12. Adina zice:

    WOW,deci ati avut o noapte de vis nu?FELICITARI!Si voua dar mai ales ei micutei,probabil a dormit foarte bine.Chiar ma bucur f mult!
    Dar TU ai reusit sa dormi azi-noapte?Sau a fost prea liniste?!? 😀

  13. cojocarii zice:

    am dormit precum valizele in gara. Toti 3! … sincer nu pot sa zic ca mi-a ajuns, insa este un inceput bun. 😉
    Tu ce faci, te serbezi comentand pe bloguri?? La multi ani! Multa sanatate si fericire maxima, Adina! 🙂

  14. Adina zice:

    Multumesc pentru urari.Despre cum „sarbatoresc” mai bine nu zic nimic.Solita en mi casa………

  15. bogdanra zice:

    Ma bucur… Eu parca ma si oferisem sa va dau cateva doze… Bine ca ati ajuns la linia de sosire si voi 😛
    Avem multe d epovestit, zilele urmatoae cred ca vor fi bogate:P

Lasă un răspuns

