In dar de ziua mea

Presupun ca asa si-ar incepe Maria istorisirea, daca ar putea sa povesteasca ceva despre ziua de ieri…

Ieri, am iesit spre seara, in centrul vechi al Bucurestiului si ne-am plimbat pe stardutele inguste si aglomerate pentru ca intr-un sfarsit sa aterizam la o terasa la care am savurat cate ceva racoritor si ne-am potolit foamea fiecare dupa cum i-a poftit inima… mai putin Maria, care a avut in meniu numai lapte, dar nu a protestat, asa ca presupun ca i-a placut. 😉

Tot ieri, dar inainte de a pleca de acasa, Maria a tinut mortis sa ne faca un cadou special de ziua ei: un cacuta in palma la tati. 😀  Cadou pe care, cu siguranta, nu-l vom uita! 😉

Despre g.cojocaru

Sotie, mama si iubita - o femeie implinita! :)
Acest articol a fost publicat în Maria și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la In dar de ziua mea

  1. :D.Ha ha ha , trebuia sa vi se intample si voua ;)!Asteptam momentul doar :).Cel mai original cadou ;).Pupam

  2. Adina zice:

    O Doamne ce cadou!!!!! :)) Sa va traiasca Mariuca frumoasa!

Lasă un răspuns

