Aniversare, sentimente & familie….

Nu. Sau cel putin eu nu cred ca Dragostea (sau Iubirea, care in asentimentul meu au aceeasi semnificatie) dureaza 3 ani, ci pentru totdeauna! Chiar daca ai avut sansa sa iti intalnesti Dragostea, iar drumurile vietii ajung sa va desparta, acea Dragoste nu va pieri niciodata. Nu daca a fost Dragoste adevarata, nu doar o valvataie.
Nu de mult am implinit un an de casnicie…
Acum un an si un pic sarbatoream impreuna cu sotul meu pe plaja din Vama Veche, asteptand rasaritul incalzindu-ne la focul celor de la Corsaru’ si potolindu-ne setea cu J&B… Aniversarea unui an de casatorie, mi-a dezvaluit o alta femeie… o sotie rasfatata, implinita si fericita pana in maduva oaselor …. dar in acelasi timp si o mama – invatacea.
Nici mie nu-mi vine sa cred cate s-au schimbat in viata noastra intr-un timp atat de scurt! Pe cei din jur i-am uluit complet…
Povestea noastra ne-a impartit inca de la bun inceput cunoscutii in doua tabere: pro si contra… Dar noua nu ne-a pasat am mers mai departe, avandu-i alaturi pe acei putini din tabara-pro, lasand in urma tot ce era legat de cei din tabara contra. S-au cernut prietenii, dar macar acum stim ca cei ce ne-au ramas alaturi sunt oameni in adevaratul si cel mai profund sens al cuvantului. Ne-am facut prieteni noi, si am cladit si consolidat prietenii, in paralel cu „munca” pe care o depuneam pentru familia noastra. A fost si este cea mai placuta munca din lume, sa cladesti o familie alaturi de cel pe care, l-ai simtit inca de la inceput, jumatatea ta. Adica a mea!
Astazi, simt la fel cum am simtit si in ziua in care m-a cerut in casatorie: langa el voi ajunge sa traiesc o batranete frumoasa, crescandu-ne nepotii sau jucand o partida de septica in curtea casei. 🙂 … si Maria parca-parca cere un fratior! 😉

Avem la activ un an de casnicie, o minunatie de Marie si … si deocamdata atat! 🙂

Sa ne traim sanatosi!

… Postul acesta nu are sfarsit, ci doar un vesnic „va urma”!

Despre g.cojocaru

Sotie, mama si iubita - o femeie implinita! :)
Acest articol a fost publicat în d'ale cojocarilor și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

26 de răspunsuri la Aniversare, sentimente & familie….

  1. ayandari zice:

    La Multi Ani fericiti! da de ce existau contra?Ce se baga ei in viata voastra?

    • cojocarii zice:

      Multumim, Amira! … carcotasii fac pariuri deoarece, aparent suntem firi destul de diferitre… In plus noi ne cunoastem de foare multi ani… pe cand fiecare era casatorit, dar vreme de 3 ani nu ne-am vazut, nu ne-am vorbit si cand m-a cautat dupa ceva timp dupa ce a divortat si el…… a inceput, timid, povestea noastra…. 🙂

      • ayandari zice:

        Lasa mai ca firile total opuse se atrag.In plus, voi aveti deja o experienta la activ in ale casatoritului, stiti exact ce si cum trebuie sau nu facut ( bine , nu exista o reteta universal valabila ) .Cat despre carcotasi…pfuuu…de astia sunt satula ca de mere acre.Cunm vad omul ca e putin linistit si fericit il „toaca” si-l despart si…si…
        Eu va urez inca o data multi ani fericiti si linistiti alaturi de mica minune si alti cativa cojocarei 😀 pupici

  2. Pingback: Aniversare, sentimente & familie…. - Ziarul toateBlogurile.ro

  3. Mădălina zice:

    Multi ani inainte! Daca ganditi asa, e sigur ca va veti trai batranetea impreuna… Si cel mai bun „lucru” pe care l-ati facut e, clar, frumusetea de Maria. Si un sfat din experienta: chiar daca ti se pare ca acum e minunat si nu se poate mai bine, sa stii ca se poate – daca ii veti darui Mariei un fratior sau o surioara. E de-a dreptul minunat sa le vad si pe ale mele impreuna si sa spunem ca suntem „familie de 4 persoane” 🙂

  4. La multi ani, sa va iubiti mereu ca in primul an in pofida tuturor si a orisice. Intreb si eu asemeni Amirei: de ce exista contra? Anyway, chiar nu exista, defapt n-ar trebui sa-i vezi…asta e sfatul meu. Va pup, dragilor.

  5. ceska777 zice:

    La multi Cojocarilor!
    In curand implinim si noi 3 …

  6. ceska777 zice:

    La multi ani, Cojocarilor! asta am vrut sa urez 🙂 Dar se poate intelege ca va urez si cat mai multi urmasi…

  7. Ani zice:

    LA MULTI ANI!!!!

  8. Lumy zice:

    La multi ani!!! Prea multe nu stiu ce sa va spun dar primul pas pe care l-ati facut cu noi , acela de a ne alege dintre prietenii pro sa va fim mult mai mult de atat, adica nasi in fata lui Dumnezeu si prieteni in viata de zi cu zi , ne-ati facut si pe noi fericiti alaturi de voi.Fericirea de acum sa o traiti foarte multi ani de acum inainte alaturi de frumusetea voastra mica si ….inca doi trei …baieti.Va dorim numai fericire si tot ce este bine pentru Cojocarii!!!

    • cojocarii zice:

      🙂 … Multumesc pare putin… insa e tot ce reusesc sa spunem acum… Va dorim, din suflet, o viata lunga, frumoasa si plina de impliniri!
      btw, sa nu exageram cu baietii, da?? 😛 😛

  9. magda zice:

    La multi ani! Va urez sa aveti parte numai de momente frumoase ca acest moment aniversar!

  10. La multi ani sanatosi si plini de impliniri, dragilor!Asta e tot ce conteaza , sa fiti voi fericiti , impliniti si sa va cresteti copiii la fel de frumos ca pe Maria.Restul sunt doar vorbe …asa ca nu mai spun nimic.Pupam cu mult mult drag!

  11. Oana zice:

    heeei, la multi ani, cel putin la fel de fericititi si impliniti!!

  12. Să vă dea D-zeu o veşnicie împreună, cu toate cele bune adunate!

  13. Carlitos zice:

    Ai scris minunat…
    Va urez din tot sufletul sa va bucurati unul de celalalt până la adânci si linistite batraneti, iar fericirea sa va fie desavarsită de o casa plina de copii si nepoti!

    Va transmit toate gandurile mele bune, cu mult-mult drag!

  14. Ana Maria zice:

    Ete ca ratasem startul , scuze , dar mai bine mai tarziu decat niciodata , 😀 asa ca va urez si eu „la multi ani!” cu fericire si iubire maxima , casa de pietroaie in continuare si sa traiti in dragoste si intelegere , pana la adanci batranete! 🙂

Lasă un răspuns

