Pampersi de criza

Acum ceva timp am primit un mail de la o veche cunostinta, care a reusit sa imi smulga cateva zambete… Poate, facand haz de necaz, va reusi sa aiba acelasi efect si asupra voastra. 🙂

Save Pampers and save money….. Chinese innovation!!!

Despre g.cojocaru

Sotie, mama si iubita - o femeie implinita! :)
Acest articol a fost publicat în Citate, fabule, articole diverse și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Pampersi de criza

  1. Adina Andrei zice:

    Haz de necaz?!?Hihihi,l-am primit si eu.Eu zic altceva : metoda originala pentru a recolta pipi pentru analize =))

  2. Adina Andrei zice:

    Daaaaa.E muuult mai greu,chiar si cu nenorocitele alea de pungute.

  3. Exact asta ma intrebam si eu:cum o arata la fetite 😀 ?

  4. Adina Andrei zice:

    Nu stii pungutele ptr recoltat urina?!?Serios nu le stii?Alea care se lipesc de pasaroaica si bebe face pipi in ea pentru sumar si urocultura…

  5. Adina Andrei zice:


    Astea sunt pungutele.Sunt unisex 😀

    • cojocarii zice:

      chiar nu stiam de ele… sper sa nu fie nevoie sa le folosim prea curand si nici pentru altceva decat analize de rutina.

    • bogdanra zice:

      sunt super ok… am avut noi nevoie si daca la primul s-a simtit putin nasol baietelul, apoi a reusit sa faca. Problema este ca trebuie sa il controlezi din juma in juma de ora ca altfel da pe afara… si cand da pe afara da totul pe afara

  6. Adina Andrei zice:

    Si eu va doresc la fel.

  7. Grapefruits zice:

    :))

    vai de putzulica la astia mici :))

  8. silavaracald zice:

    Am văzut o poză similară, cu un pui de rom. Bieţii băieţi! Şi ne mai mirămm după aia că au disfuncţie erectilă! 🙂

  9. Orry zice:

    :)) Doamne ferește sa ajungem asa …..

  10. bogdanra zice:

    Si cacutza unde merge?

Lasă un răspuns

