Scrisoare catre Dumnezeu

„Draga Dumnezeu,
Anul trecut mi-ai luat pe dansatorul si cantaretul meu preferat Michael Jackson, actorul meu preferat Patrick Swayze si actrita mea preferata Farah Fawcett.
Iti reamintesc respectuos ca politicianul meu favorit este Traian Basescu”

😀

sursa: facebook-ul lu’ matusa mea.

Despre g.cojocaru

Sotie, mama si iubita - o femeie implinita! :)
Acest articol a fost publicat în Citate, fabule, articole diverse și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Scrisoare catre Dumnezeu

  1. bogdanra zice:

    Vai dar facem si policitica?:))) Dar eu as zice ca nu este bine niciodata sa ceri asa ceva… Zic si eu… Oricum eu sunt fan intreg Parlamentul Romaniei… daca tot este sa am ceva preferat…

    • cojocarii zice:

      mi-a placut mult ideea! 🙂 si la cum evolueaza lucrurile, daca se adevereste rugamintea, cred ca Base o sa aiba un numar impresionant de fani. 😀 😀 😀

  2. silavaracald zice:

    Semnează şi pentru mine! 😀

Lasă un răspuns

