Tata si fata (III)

Iata ca miniseria a ajuns la episodul cu numarul 3! 🙂 Deah, ce sa fac daca taticul Mariei imi da de lucru?!? 😛

Episodul asta-i scurticel:

Aseara, dupa ce taticul si-a hranit printesica cu un biboci mare-mare-mare, a tinut-o in brate, batand-o usurel pe spate pentru a elimina aerul. Lucru pe care saracul copil l-a si facut! Tati, tinea in continuare printesa in brate, si o batea usurel in zona funduletului (peste pampers).

Eu: – Ce faci? Nu acolo! Mai sus!

El: – Nu, ca a scos aerul!

Eu: Bine, atunci de ce o bati la fundulet?

El: Ca sa faca caca! 😀

Episoade anterioare:

– Tata si fata (I)

– Tata si fata (II)

Cu siguranta, va urma!  🙂

Despre g.cojocaru

Sotie, mama si iubita - o femeie implinita! :)
Acest articol a fost publicat în Maria și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

30 de răspunsuri la Tata si fata (III)

  1. bogdanra zice:

    GENIAL! Dar stau sa ma intreb: daca o bati peste funduletz ca sa faca caca, nu trebuia peste gura ca sa faca „ragaiala”? Eu zic asa: peste spate pentru ragaiala si usor masata burtica pentru caca…

    Nu vreau sa ma gandesc unde o sa o batat tata daca vrea sa faca pipi:)

    Maria… nu te lasa impresionata. fa tot ce vrei tu iar parintii astia mari d elanga tine or sa creada ca este datorita lor:)

  2. bogdanra zice:

    per aespera ad astra(m)

  3. ceska777 zice:

    Antologic! Dar pentru asta trebuie sa o frece putin pe burtica incerc, fara sa apese deloc…..un minimasaj usurel si facut ceva mai tarziu ca sa nu vomite cumva tot.

  4. oana zice:

    nu cred ca o sa-i traumatizati copilaria,dar continuati sa consemnati episoadele,ca sigur o sa aiba de ce rade si de ce se induiosa mai tarziu-)))

  5. Daria si Dana zice:

    Hahahaha!!!! Bestial !Cat am putut sa rad :D!E pus pe treaba tati de Maria ! Bravo.

  6. bogdanra zice:

    …btw… faceti backup la texte… ca nu se stie niciodata

  7. Pingback: Deşteaptă-te, române! « Noaptebunacopii's Blog

  8. Ana Maria zice:

    😀 😀 😀 Asta chiar nu o stiam….excelent!

  9. virtualkid zice:

    fabuloasa poveste, mai ales datorita simplitatii….
    felicitari!
    nu am avut atata inventivitate, desi, uneori, aveam aceasta problema cu copilul.

  10. MiciyOvo3 zice:

    Wonderful idea. I love it. Appreciate your posting

  11. bogdanra zice:

    vedeti ca acest comment ultim este un spam:)

  12. bogdanra zice:

    Este cumplit… Absolut… Personal sunt de acord cu reducerea taxei la 65% (cu 25% mai putin). Sunt de acord cu scaderea perioadei in care stai acasa la 1 an. Dar frate… 600 de lei?!?!?!

  13. bogdanra zice:

    Uitati-va aici: http://atitudine.bogdanra.ro

    Ultimele noutati (nici la mine pe blog nu le-am pus)

  14. bogdanra zice:

    Se deschide cu orice Office Microsoft… Acum chiar nu pot PDF. Pentru Adobe Acrobat am nevoie de licenta si nu prea m-au dat banii afara din casa. Daca poate cineva sa il faca…
    Poate instalez ceva acasa:)

  15. bogdanra zice:

    Vai ce urat vorbesti…:P

    • cojocarii zice:

      ma scoate din minti minunatia asta de VISTA… dar, la fel ca si tine, nu ma dau banii afara din casa sa imi iau alta licenta
      si eu sunt o proasta corecta, nu poci fara licenta. 😀

  16. bogdanra zice:

    Incearca XP, daca ai Vista Ulimate… ca este valabil downgrade-ul. Sau pune si un Linux… nu stiu la ce si cum folosesti compu in casa, de asta nu imi permit mai multe comentarii

    • cojocarii zice:

      vorbesti deja limbi tare straine mintii mele 😛 Nu ca nu am auzit de linux sau xp, insa pe primul nu cred ca as fi in stare sa il folosesc, iar downgrade-ul nu cred ca as fi in stare sa mi-l fac 😀
      sa nu uit, totusi, ca m-am nascut blonda! 😀

      laptopul il folosesc la pierdut timpu’ pe net… si cand lucram, mai faceam una- alta de acasa (in gereral excel sau acess).

      Sincer, mi-e frica sa ii fac ceva, ca mi-e ca il stric de tot 🙂

  17. dadatroll zice:

    Nici nu vreau sama gandesc undeo bati daca vrei sa faca integrale.

  18. dadatroll zice:

    Nu da mam referit la sa le rezolve nu sa le deseneze.

Lasă un răspuns

