Stari… si remedii; Pregatiri.

In ultima perioada, am stari: ba mi-e bine, ba mi-e rau, ba sunt plictisita, ba sunt nerabdatoare, ba sunt odihnita, ba sunt obosita… Sincer, mie mi-e greu sa tin pasul cu starile mele; imi compatimesc sotul care rezista cu stoicism valurilor de schimbari ce ne invadeaza viata.
O perioada intrasem in panica, pentru ca era prea devreme sa fac cumparaturi pentru bebelina, dar era si total nepotrivit sa fac cuparaturi pentru mine … de la o vreme ma deprima pana si ideea de a imi cumpara ceva de imbracat; nu ma suport la dimensiunile actuale, iar ideea ca, pe termen scurt, tendinta dimensiunilor mele este de crestere, ma face sa o iau la fuga! Sunt in stadiul in care nu reusesc sa imi inteleg sotul… cum de ma suporta? … Cand ma uit in oglinda vad fie o balena esuata, fie un luptator de sumo (depinde de dispozitie) si abia astept sa pot incepe sa merg la sala! Nu ma mai suport!
Pana aseara, singura “terapie” care imi indulcea starile (iar lui S., zilele 🙂 ) erau cumparaturile pentru Maria! 😀 Are deja o gramada de hainute cumparate atat de noi, cat si de matusa din dotare ( sor-mea), are patut, are salteluta de infasat, are dulapior pentru haine, are trusa de igiena personala, are un caucior – cadou de la bunici, “ pe drum” dinspre Austria – unde l-am comandat, deoarece la noi se pare ca nu exista reprezentanta Musty (noi am ales modelul Urban Rider), in consecinta nici produse la preturi “umane”.
Din punctul meu de vedere ii mai trebuie o cadita pentru baita cea de toate serile 🙂 , cateva scutece din finet, inca 2 seuri de cearceafuri pentru patut, inca un prosopel pentru baita, eventual inca 2-3 costumase pentru stat in casa, sterilizatorul, pompa de san, scoica (caruciorul are doar landou si partea sport), si suportul pentru baldachin … si cam gata cu “trusoul extins” al domnisoarei noastre!
Domnul sot mai vrea sa zugravim camera in care va dormi pitica noastra si gata!
La capitolul pregatiri pentru venire ape lume a bebelinei, ma declar relaxata! … nu mai avem foarte multe de facut!
Am spus ca pana aseara shoppingul pentru bebelina era singura terapie de bine, pentru ca aseara, sotul meu m-a surprins placut, oferindu-mi o sedinta de masaj demna de un centru SPA :D! Am dormit ca un prunc; parca renascusem! … Iar bebelina noastra se juca relaxata in burtica mea! … in general, in ultima perioada serile se transformasera in momente destul de dureroase, in care bebelina se agita in burtica, provocand chiar si cateva contractii.
La capitolul pregatiri pentru venire ape lume a bebelinei, ma declar relaxata! … nu mai avem foarte multe de cumparat!

Despre g.cojocaru

Sotie, mama si iubita - o femeie implinita! :)
Acest articol a fost publicat în Sarcina și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Stari… si remedii; Pregatiri.

  1. ceska777 zice:

    Cat mai e pana vine bebelina? Daca vrei sa reusesti sa alaptezi poti amana sterilizator si sticle…. poate lipsa lor o sa fie un imbold cat de mic sa continui daca se dovedeste a fi greu. Zic si eu ca sa te incurajez. Scoica e foarte importanta insa chiar de la venirea acasa a micutei mai ales ca aveti masina voastra. Oricum o sa soseasca in cea mai buna familie pentru ea! Va doresc sa treceti cu bine peste stari in perioada cat mai aveti de asteptat, o nastere usoara cu o micuta sanatoasa. N-o sa fie usor dar merita. E frumos!

  2. oana zice:

    buna!Sunt Oana si pentru prima data la voi pe blog.
    saptamana trecuta scriam unei prietene care e insarcinata in luna a patra descriindu-i aproape aceleasi lucruri despre care vorbesti tu:ras,plans,bucurie,tristete trecand de la una la alta aproape imperceptibil.
    si ce era mai rau e ca mi se parea ca nimeni nu ma intelege si nu gaseste cuvintele potrivite sa ma imbarbateze sau sa-mi imartaseasca bucuria.
    adica nici eu nu stiam ce vroiam.
    Dar,…traiasca sotii rabdatori!!-)).Cu el ,cu sora si mai ales cu tine insati ai sa gasesti puterea sa depasesti starile astea!
    Numai bine si sanatate!!

  3. cojocarii zice:

    Bebelina noastra, conform DPN, va fi adusa de Iepuras 😀 – 4 Aprilie 2010.
    ceska, multumim pt incurajari si sfaturi! Normal ca imi doresc sa imi pot alapta copilul… ma gandeam la cateva biberoane si sterilizator, pt ceai, apa…

  4. cojocarii zice:

    @oana, multumim pentru vizita si pentru incurajari! … v-am vizitat si noi, cu siguranta o vom mai face pentru ca ne-au placut tare mult aventurile voastre!

  5. Cristina zice:

    Multa sanatate la toti trei! Frumos descris:)

Lasă un răspuns

