Rasfat in sarcina, sau exploatarea sotului?

Trebuie sa recunosc ca perioada sarcinii are avantajele ei… de care incep sa invat sa profit din plin 😛 … si daca uneori mai sar si calul, sotul meu gaseste intotdeauna puterea sa-mi treaca cu vederea „micile scapari”.
Deja ma gandesc ca zilele mele de rasfat total sunt numarate… Deja m-am obisnuit cu paharul de suc de portocale proaspat stoarse lasat pe noptiera in fiecare dimineata, uneori chiar si cu o cafeluta langa, cu masajul din talpi pana in crestet, cu mangaierile si sarutarile de care se bucura burtica mea, cu ritualul de trezire din fiecare dimineata: zeci de pupici, imbratisari si mangaieri…. Nu mai zic de drumurile la magazin pe care le face in miez de noapte pentru a imi cumpara jeleuri, fructe, ciocolata sau orice altceva mi se mai nazare.
Uneori ma simt prost ca se chinuie atat de mult pentru a ne rasfata… si totusi acum doua nopti l-am trezit din somn (la 3 dimineata) rugandu-l sa imi aduca o sticla de apa. Asta pentru ca nu am voie sa ridic nici macar o sticla de 2 litri 😦 Sunt dependenta de sotul meu si constiinta mea ma face sa am remuscari.
Stiu ca sunt norocoasa sa am un astel de om langa mine. Mi s-a spus ca „e din ultimul lot de baieti buni”, si pe zi ce trece mi se intareste aceasta convingere! 🙂 Acum cateva zile mi-a spus ca el deja creste acest bebelus de 4 luni. Asa si este! Si chiar indeplineste rolul de tata mult mai bine decat il indeplinesc eu pe cel de mama!

Despre g.cojocaru

Sotie, mama si iubita - o femeie implinita! :)
Acest articol a fost publicat în Sarcina și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Rasfat in sarcina, sau exploatarea sotului?

  1. ayandari zice:

    Detin si eu in dotare unul din exemplarele lotului despre care aminteai 😀 , sa ne traiasca muti,multi ani si sa se bucure vesnic de toata dragostea si recunostinta noastra.Eu mereu ii spun ( glumesc fireste ) ca atunci cand ne-om face vreo casuta am sa-i fac un bust in curte pentru cat de bun si minunat sot si tata este !

  2. Fefe zice:

    Sa iti traisca sotul si sa ai un bebe sanatos! Eu cred ca noi, femeile, profitam de sotii nostri cat de mult putem si suntem foarte alintate.

  3. oanamada zice:

    Eheeeee…ce vremuri! Eu pofte n-am avut, dar masaje „a bagat” la greu! 😀
    Cat despre ce a zis sotul „ca il creste deja de 4 luni”… spune-i ca acum e bine ca bebe nu plange si nu face pisu-kk si nu vrea baita…atunci o sa fie distractia mai mare!
    Va pupam
    Oana si Cati

  4. Manole zice:

    HAHAHAHAHA! Nici nu stii cat de mult o sa-si aminteasca de masajele astea…o sa le considera ca-s pe toata viata :)))

Lasă un răspuns

